luni, august 08, 2005

Cu greu m-am decis sa aleg Blogger.com.

In timp am inceput mai multe blog-uri dar din nefericire nici o solutie nu s-a dovedit a fi viabila. Mereu probleme de hosting si instabilitate. Am desis sa incerc pe Jroller, mai ales ca aproape toate intrarile mele erau referitoare la Java. Dar schimband schinurile am ajuns la o inconsistenta in design. Si am renuntat... Cel putin deocamdata. Ar fi fost frumos sa fiu alaturi de The BileBlog si Romain Guy's Weblog... dar nu se poate. Mai bine singur pe Blogger.

Am instalat si hostat Blogsom mai demult si JRoller. E o implementare in Java sub Tomcat, foarte placuta si stabila. Am observat si pe net unii care o folosesc. Din nefericire hosting-ul pentru java este extrem de scump si inca nepopular. Ar fi interesant sa-ti tii si propriul blog.

Ce am observat, este suportul pe care il ofera Google. De fapt Blogger este serviciu Google. A se vedea: serviciile google. Mai e si Picasa cu Hello. Nu am incercat inca, dar daca s-ar putea face transfer direct din Picasa pe Blogger ar fi deosebit. Cred ca se poate din Flickr. Am vazut ceva intamplator. Deci am ales Blogger pentru integrabilitate. Si pentru designul placut. Daca intrati pe pagina cu servicii google ar fi placut sa incercati Google Earth . E nemaipomenit.

Cred ca am sa incers sa mentin o referinta pe Jroller.com. Poate am sa reusesc publicari simultane pe doua blog-uri. Am sa incerc. Spor in toate!