duminică, iunie 18, 2006


ZALMAN

Saptamana trecuta mi-am schimbat coolerul din cauza zgomotului infernal pe care il producea. Am ales ZALMAN CNPS7000B. Montarea a fost extrem de usoara, chiar relaxanta as putea zice. Sistemul e un AMD BARTON la 2600+ pe o placa de baza ASUS A7V600.

Sistemul l-am cumparat pe bucati si asamblat cu mainile mele acum 2 ani. Coolerul e unul din putinile lucruri care m-au deranjat chiar de la inceput. Am scapat de el. A mai ramas ventilatorul de sursa. Un alt zgomotos. Mi-am pregatit deci calculatorul de vara. Ce ma surprinde este viteza cu care evolueaza piata de hard. Atunci cand am cumparata stiam tot ce ofera piata. Acum sunt surprins de dimensiunile la care a ajuns totul si noii jucatori de pe piata. Cu siguranta softul nu face fata la o asa crestere. Deci este de mancat mult si bine in programare!!!