sâmbătă, martie 24, 2007

Revenire

In cele din urma am decis sa revin pe scena. A trecut foarte mult timp de la ultimul post. Motivul absentei: am fost absorbit de munca.

In ultimile zile am incercat sa-mi clarific procesul de building pentru aplicatiile enterprise.

In fapt calculatorul este prin definitie o bicicleta a mintii. Deci procesul de build poate si trebuie automatizat. Dar cum se face acest lucru? Cum putem inbina toate uneltele pe care le avem pentru a automatiza procesul de build astfel incat noi sa ne ocupam doar de dezvoltare?

Am incercat pentru asta sa-mi recapitulez uneltele pe care le-am folosit in cei 5 ani de dezvolare in Java, cu impresiile corespunzatoare. Pe unele le-am folosit doar in cadrul firmelor. Pe altele le-am instalat si le-am folosit. Unele le folosesc in mod curent cu succes. Altele au ramas la stadiul de test. Lista lor in urmatorul post.