duminică, aprilie 01, 2007

Stop to Java

In sfartit m-am decis. Java nu mai merita deloc interesul meu. Dupa 5 ani de Java, am ales in sfarsit un alt limbaj de programare.

In week-end am incercat Ruby si sunt foarte incantat de tot ce ofera. Am testat si Ruby on Rails si mi-e foarte clar ca toate framework-urile Web din Java sunt deprecated. Incarcati ruby in consola. Nu e asa ca e interesant?

Sunt foarte multe aplicatii facute in Ruby on Rails pe care le-am incercat si chiar folosit: Basecamp, Campfire, Fluxiom. Pot sa spun ca Ruby on Rail aduce deja un standard pentru Web. Nume sonore au ales Ruby, spre exemplu Martin Fowler. Si comunitatea care sta in jurul limbajului e plina de entuziasm - sunt multe librarii in repository-ul de pe net. Si foarte, foarte, foarte multe carti.

Toate tool-urile tind sa aiba un echivalent in Rooby. Spre exemplu Cruise Control are acum Cruise Control RB.

Daca firma voastra a ales deja Ruby si aveti nevoie de un om dornic sa invete repede si sa devina expert in domeniu puteti sa ma cautati.