luni, ianuarie 21, 2008

Minuta sedintei

Java Romania sau Java Cafe. Nu are inca un nume. Este clar doar ca am reusit sa ne intalnim sambata la Alsy Cafe.

Alsy Cafe sunt neserioasi nefacand rezervarea la nefumatori. O bila neagra pentru Alsy Cafe al caror site e in continua constructie. O sa incercam sa ne adunam in alta parte. Probabil o sa schimbam mereu locul de intalnire pana o sa gasim locatia perfecta (in Romania?). Stie cineva un loc in care se pot intalni pana la 10 oameni intr-un spatiu mai izolat si cu suport de net?

Am fost prezenti 4 oameni din 5 [Ernest (ITC Networks) a fost invoit pe motive serioase]:

Cristian (Ericsson)
Cristian (Ericsson)
Costel (1&1)
Bogdan (AxWay)

Am avut discutii despre problemele pe care ne preocupa legate de Java si tehnologiile aferente. Ne-am gandit la ce am dori sa facem si a urmat ca in urmatoarea intalnire sa venim cu idei noi. Concluzia a fost ca trebuie sa ne intalnim si o dovada a acestui lucru sunt discutiile aprinse care au avut loc.

Pentru seniori in Java, dar si juniori cu potential, clubul este deschis pana la 10 oameni deoacmdata. Trebuie doar sa apelati la unul din membrii deja existenti pentru a obtine o invitatie. Asteptam oameni din diverse firme preocupati de Java si tehnologii aferente.

Enjoy!